Dins el projecte ‘Eines digitals’, el Gremi ofereix una formació específica aquest mes de maig per dissenyar campanyes comercials amb l’eina web Canva. Contacta amb el Departament de Formació si estàs interessat a fer-ho.
El Gremi de Flequers de la Província de Barcelona, conscient del repte que comporta la pandèmia de la COVID-19 al sector flequer-pastisser, ha iniciat tota una sèrie de mesures i activitats per promoure la digitalització de les fleques.
En el marc d’aquestes s’enquadra el projecte ‘Eines Digitals’ que s’encarrega de proporcionar formació i acompanyament per aconseguir els seus objectius digitals.
Formació adaptada al teu negoci
La formació, subvencionada pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya, és a càrrec de Georgina Coma, dissenyadora gràfica especialitzada en imatge gràfica i publicitària i consultora del món digital i multimèdia. Diplomada en Disseny gràfic i comunicació per ELISAVA, actualment realitza campanyes publicitàries i corporatives per un gran nombre d’empreses i institucions.
El programa formatiu, ara en ple desenvolupament, consta de quatre mòduls en format webinars, en què es tractarà el desenvolupament o millores de la web corporativa, les xarxes socials d’Instagram i Facebook, així com l’ús de la cartellera de tipus editable i personalitzable per millorar la comunicació visual i la imatge de l’empresa.
Sobre aquest últim aspecte, els dies 19, 24, 26 i 27 de maig està prevista la formació ‘Comunicació publicitària. Canva, per dissenyar campanyes comercials’. Aquesta activitat està plantejada per ajudar a millorar la imatge del negoci flequer al propi web i a les xarxes socials. Es tracta d’ensenyar a mostrar un acabat professional per a il·lustrar visualment qualsevol element o contingut que ofereixi l’empresa, sigui de manera analògica o digital. Per fer-ho, s’utilitzarà Canva, una eina web que permet realitzar composicions gràfiques senzilles integrant imatges, formes gràfiques i text amb una interfície de fàcil ús.
Els altres mòduls formatius d’Eines digitals
El primer dels mòduls impartits en aquest projecte és ‘Créixer a Instagram amb una imatge brillant. Què és IGTV? Com ho podem fer servir?’, que consta de 5 webinars. Va començar al mes d’abril i conclou el 17 de maig.
També s’ha realitzat una formació específica sobre ‘Crear la teva web amb Webnode per a fer créixer el teu negoci’, amb 4 sessions impartides entre l’abril i principis de maig.
Avui s’inicia una tercera activitat formativa centrada a ‘Com editar vídeos per a crear històries i fotografia per publicacions a les xarxes socials’, que s’estendrà durant un parell de dies més i conclourà el 20 de maig.
I, per últim, està previst la formació ja explicada sobre comunicació publicitària a través de Canva, per la qual encara hi ha places lliures.
Per qui estan pensades aquestes formacions?
Al projecte s’hi poden afegir les empreses agremiades que vulguin avançar en la seva digitalització, però, l’accés és limitat i s’accedeix per ordre d’adhesió. Tanmateix, les empreses que no accedeixin a l’opció d’assessorament a la implantació de les eines digitals i hagin realitzat la formació, podran optar a aquesta de forma particular i amb costos molt reduïts.
El Gremi considera que és imprescindible participar-hi en aquest projecte i en la formació associada, ja que a través aquesta s’adaptaran les plantilles a cada empresa i es formaran per la gestió adequada a cada una de les eines digitals.
Si vols més informació, contacta amb el Departament de Formació del Gremi a través del correu formacio@gremipa.com, el web www.gremipa.com o per telèfon al 934 871 818.