Search
Close this search box.

‘We are bakers’, la campanya d’Europastry per a homenatjar els forners

Europastry renova la seva imatge i identitat corporativa, reconeixent la feina dels flequers.

europastry campaña bakers

 

Europastry rendeix homenatge a tots els flequers que comparteixen la passió i valors de l’ofici amb la nova campanya ‘We are bakers’. Es tracta d’una sèrie amb la qual viatjaran pels cinc continents per trobar tot allò que fa d’aquest ofici no només una professió, sinó també una forma de viure. La serie te vuit capítols i relata la vida de vuit flequers de tot el món per mostrar com viuen la professió. A més a més, la marca ha aprofitat el llançament d’aquesta nova campanya per renovar la imatge corporativa i reforçar Europastry.

Amb el claim ‘We are Bakers’ i el redisseny de la imatge, més moderna, fresca i propera, es reflecteix un dels principals pilars de la marca: la innovació.

Més de 30 anys mantenint la tradició

Europastry va néixer fa més de 30 anys en un petit obrador familiar, amb molta farina i un propòsit: trobar la fórmula per congelar la massa de pa que mantingués totes les qualitats i entregar-ho fresc al client.

Des de llavors, la companyia no ha parat de créixer, innovar i canviar per adaptar-se als reclams dels clients, sempre mantenint la seva essència. Com descriuen des de la companyia “no ha canviat la forma d’entendre la nostra professió, sempre amb un ull mirant al futur i l’altre al passat, per tenir presents les arrels i la tradició de la professió”.

Nova web

Aquesta remodelació d’Europastry també ve acompanyada d’una nova webadaptada més que mai a les necessitats dels clients, per estar més a prop i seguir creixent junts cada dia”. Però, si alguna cosa té segura la marca és que els seus valors seguiran intactes: “valents, incansables, amb els peus a terra, compromesos, flexibles i més units que mai”.

Noticies relacionades

Amb el suport de: