Buscar
Cerrar este cuadro de búsqueda.

Puratos presentarà una edició especial de l’informe ‘Taste Tomorrow’ amb motiu del seu desè aniversari

L’estudi ofereix una visió profunda de les tendències mundials i locals de consum, esdevenint  la major eina del sector per conèixer el comportament, actitud i preferències del consumidor del futur.

 

Els pròxims 28 i 29 de setembre la multinacional d’origen belga Puratos celebrarà una edició especial del ‘Taste Tomorrow’, un informe d’abast mundial sobre tendències en alimentació del sector de la fleca, pastisseria i la xocolata.

D’aquesta manera, Puratos commemorarà el desè aniversari del ‘Taste Tomorrow’ amb una edició especial de l’estudi. Habitualment, es presenta cada tres anys, l’última vegada va ser el 2019. Ara bé, l’any passat, amb motiu de la pandèmia, la companyia va elaborar una edició especial de l’informe per conèixer els canvis en el comportament i actituds dels consumidors davant la Covid-19. 

Tendències de consum del futur

Sens dubte, els resultats del ‘Taste Tomorrow’ permeten tenir una visió profunda dels comportaments, actituds i preferències dels consumidors del futur, tant a nivell global com local. Per a la seva realització, Puratos valora l’opinió de 17.000 consumidors de 40 països i 80 foodies (apassionats del menjar i exploradors de tendències culinàries, molt actius a les xarxes socials).

Així doncs, aquest document esdevé una eina de gran utilitat, tant per a Puratos com per als seus clients. D’una banda, les conclusions de l’informe permeten a la companyia dissenyar i desenvolupar solucions innovadores que responen a les peticions, necessitats o preocupacions dels consumidors en els pròxims anys. De l’altra, els clients de la companyia (la majoria empreses del sector) disposen d’informació per prendre decisions que els apropin als seus clients actuals i potencials.

En els darrers anys els consumidors cada vegada s’expressen millor, tenen més mitjans que mai per fer sentir la seva veu. En aquest sentit, és important saber com escullen, seleccionen i es decanten per uns productes o altres. Conèixer allò que influeix en les seves decisions és clau i informes com el ‘Taste Tomorrow’ ajuda les empreses a esbrinar-ho i a respondre millor a les seves preferències de consum.

 

Noticies relacionades

Amb el suport de: