Buscar
Cerrar este cuadro de búsqueda.

Receptes d’estiu per donar vida al pa

Ja està disponible el receptari de la temporada estiuenca de la campanya del Gremi “Dona-li vida al pa!”.

Fa uns mesos us informàvem de la nova campanya “Dona-li vida al pa!”, impulsada pel Gremi de Flequers de la Província de Barcelona per potenciar la venda i el consum de productes flequers, tot destacant la professionalitat de l’ofici i la qualitat del producte. La dinàmica d’aquesta iniciativa consisteix a promocionar els diferents productes de fleca a través d’un receptari digital elaborat expressament amb el pa com a protagonista. Així, en cada estació de l’any se suggereixen receptes de temporada amb diferents pans que podem trobar en una fleca. Els forners poden compartir aquest receptari, disponible en format digital, amb els clients per tal que el descarreguin. Aquest llibre de receptes es va enriquint cada temporada i es pot descarregar a través del codi QR inclòs en la cartelleria de la campanya.

Receptari d’estiu

Doncs bé, amb l’arribada de la temporada d’estiu, de l’1 de juny al 31 d’agost, la campanya estrena el receptari d’aquesta estació, protagonitzat per receptes fresques, lleugeres i fàcils d’emportar-se per consumir als mesos més calorosos de l’any, sempre amb el pa com a protagonista. Per descomptat, no hi falten les sopes fredes amb una bona presència del pa, com el gaspatxo o l’ajoblanco d’ametlles. També hi trobem entrepans ben nutritius i alhora lleugers, com els integrals de pollastre amb formatge fresc i barbacoa o de pernil amb maionesa de festucs. Així mateix, apareix un clàssic d’aquesta època: la torrada de pa de pagès amb escalivada.

A banda d’editar aquest receptari digital, el Gremi es compromet a portar a terme diferents accions per donar visibilitat i publicitat a la campanya a les xarxes socials. També anima les fleques agremiades i els consumidors a compartir les seves pròpies receptes a les xarxes socials a través del hashtag #donavidalpa i etiquetant a Instagram a @gremiflequersprovinciabcn. L’objectiu és conscienciar el consumidor de la importància de consumir productes de fleca artesana, de qualitat i tradicionals i fer la campanya més participativa. A més, es podrà enriquir amb receptes noves que es podran incorporar en els pròxims receptaris. Tot això redunda en benefici de les fleques, que oferint continguts d’utilitat als seus seguidors podran fidelitzar-los i ampliar la clientela.

Noticies relacionades

Amb el suport de: